Arkadaşlar nasil kullanıyorsunuz anlatır misiniz banada bende almayı düşünüyorum şuan eşime burun için braun markasini alacak.
Ve kullandığınız nebulizatoru ilacını nerden alıyorsunuz veya serumfizyolij mi dokuyorsnuz rica etsem banada söyleyin biz yeni atladık bronsti 3 ay hastaned e girdik benim için çok zor bir süreçti tekrardan oğluma damar yolları açılsın istemiyorum😥