kumimom ben kullandım hala kullanıyorum bazen su şişemin içine damlatıp bütün gün içiyorum beneğim 2 aylık oldu ilerliyormuş zamanlarda da kullanıcam malum stresli oluyoruz sütümün etkilenmesini istemem pozitif düşünüp kimsenin dediğini aldırış etmeden hem kullanıp hem pozitif olursanız çok iyi oluyor bana diyorlardı çocuğum sarılık geçirdiğinde sütün mü az böyle hiç aldırış etmiyordum hep pozitif düşündüm sütüm eksilmedi ben hiç eksilmesin diye takviye kullanıyorum hala da devam