kumimom Hanımlar merhaba. Bestlak damla aldım bugün. İlk kez kullanacağım. Bunu kullanan var mı, etkisini gördünüz mü ve günde kaç damla şeklinde kullanıyorsunuz?
MihrimahVeAnnesiii kumimom sabah öğle akşam bir bardak suya 20 damla şeklinde kullanılıyor . Çok etkisini görmüştüm
aven kumimom bende de ise yaradi duzenli kullanip bol su tuketmeniz gerekir.1 bardak suya 20 damla cnm gundev3 kez
aven kumimom ⅔ günde etkisini gosterdi benim sutum yok denecek kadar azdi simdi bir tik daha fazla diyebilirim eskiye gore iyi
2kiz kumimom evet bı bardak suya 20 damla damlatiyordum içiyordum ben günde 2 kez yapıyordum öğlen ve akşam özellikle akşam sütüm çok azaliyordu yorgunluktan o iyi gelmişti bide kuru dut koyuyordum bı cezveye iki avuç yada bir avuç onu kaynatiyordum hafif sıcak içiyordum gün özellikle gece bebeğiniz çok uyaniyorsa yatmadan öncede dut u kaynatıp için ikiside çok iyi oluyor
kubra3796 kumimom bende öyle bir işe yaradı ki Allah ebelerden razı olsun numune bestlak verdiler bana sütüm gelmiyordu onu içtim bir gün sonra sütüm geldi sonra hemen eczaneden aldım içmeye başladım yarısına gelmeden sütüm fışkırıyordu
Minikaslanbey kumimom ben 2. Kutu mu bitirmek uzereyim bende baya sut yapti gunde 3 kere 20 damla kullandim ben v3 cay bardaginin icine katipda ictim
Bebeginibekkleyenn kumimom onu için bol bolll su üstüne de güzel bı uyku çekin uyandiginizda dopdolu hissedersiniz Sıcak bı duş alın o da iyi geliyor sıkı sütyen fln kullanmayın bu arada bırakın goguslrininz rahat olsun damarlar açılsın kan akışınız olsun masaj yapsınlar size bol bol da emzirin 🌸
Bebeginibekkleyenn kumimom bu arada sırt üstü ve yüz üstü uzanmamaya çalışın daha çok yan yatarsaniz daha iyi süt dolar