Blackandwhite lütfen yiyemedi diye içiniz içinizi yemesin.. Gazze’de açlıktan hayatını kaybeden bir sürü çocuk var.. çocuğunuz da yiyebilse zaten yiyecek çok şükür.. geçici bir dönem olduğunu unutmayın.. kendi acısı varken çocuğa bağırmanız uygun değil.. ne olur ona sağlıklı soğuk ağzını rahatlatacak alternatifler üretmeye çalışın.. hurma suyu ile ya ca karadut özü ile suyu karıştırıp buzluk dondurması yapabilirsiniz mesela.. ağzı rahatlayınca belki çok sıcak olmayan ağrıtmayacak birkaç şey yiyebilir.. patatesi sevmeyen çocuk bilmiyorum mesela ☺️ yoğurda sağlıklı şeyler ekleyip verebilirsiniz vitamin ihtiyacı karşılanması için.. mesele çok yemek değil zaten.. çocuk aç kalırsa bunu belli eder merak etmeyin.. Rabbim çocuğunuzun tez zamanda dişleri cikarabilmesini size de gönül ferahlığı nasip etsin.. hayırlı ramazanlar 🌙