Blackandwhite ay naptın geçen gün buna benzer bi post açtığım için ne dinsiz olmadığım kaldı ne başka şey😂😂😂 yani şöyle ben her sene orucumu çok rahat tutuyordum şükür (hamileliklerim hariç) bu sene 2 çocukla ilk ramazanımdı, 2 gün tuttum sonra dedim ki yok yani olmuyor sabah 6da başlıyorum güne, 6 ya kadar kaç kez daha kalkıyorum. Yorgunluk, uykusuzluk derken 3. Gün vedalaştım oruç ile 🥺 Ramazan hissini çok seviyorum vicdanın çok buruk, içim rahat değil ama çocuklarıma 0 verim ile bakmam mümkün değildi