Merhaba ben de başlayacağım, bebeğim benim de 5,5 aylık. Memede ve kucakta uyuyor, geceleri sık uyanıyor , baldan anne ve melodiuyku arasında gidip geliyorum eğitim için karar veremedim ama netleştirip başlayacağım inşallah 🙏🏻 Umarım kuzucuklar tez vakitte keyifli uykulara alışırlar, uyku her türlü gelişimleri için çok önemli, ben de eğitimciyim olayın farkındayım ama destek olalım derken gereğinden fazla destek olmuşum, düzene sokmam gerekiyor şimdi bebeğimin ve kendi sağlığım için🌼