Deletedmom_104 benim kızım da 3.5 yaşında. Okul için çok hevesli. Ben de okul öncesi öğretmeniyim. Birkaç kez benimle okula geldi çok sevdi. Hatta geçen ay 2 okula görüşmeye gittik. Hiç beni aramadı, direkt sınıfa girdi sosyalleşmeye başladı. Tabii öncesinde oyun gruplarına gitmiş olmamızın da etkisi var. Ayrıca haftasonları baleye gidiyor. Öğretmenini, arkadaşlarını çok seviyor. Çocuklar belli yaştan sonra sosyal ortam istiyorlar. Evde ayaklarına dünyayı sersek yetmiyor, yaşıt arıyorlar. Eylül’de muhtemelen tam gün gitmeye başlayacak. Zaten akşam 21:30’da uyur, sabah 8’de kalkar. Okula giderken de böyle olacak. Akşam uykularını düzene sokarsanız uyanmakta zorlanmaz