Merhaba kızlar, nasılsınız ?
Şuan benm kızım 3,5 yaşında. Normalde bu dönem düşünüyordum anaokulunu. 4 yasta yani önümüzdeki eylülde.
Yakınımda yok devlet anaokulu. Özel var onu da daha araştırmadım.
Birkaç arkadasım bu yasta okuldan sıkılmasın bıkmasın erken kalkmaktan vs dedi . Siz ne düşünüyorsunuz?
Şimdi baslamıs olsa bize 15 dk uzaklıkta var devlet anaokulu erken kaldırıp gidecegiz falan. Kısacası böyle bi düzen gerçekten cocugun ileriki zamanda okul hayatından soğumasına sebep olur mu, oluyor mu?