Pamuk_esos elfnurs benimkide sanırım kucak hastası çünkü pusetteyken ağlıyor kucağımda olunca duruyor pusete koyunca çığlık atıyor
Ess92 Pamuk_esos dönmeye başladıktan sonra genelde pek kullanışlı olmuyor. Benim kızım 3,5 aylıkken dönmeye başladı. Ondan sonra kullanmadık. Ama doğum ve 3,5 ay yastık desteğiyle çok işimize yaradı.
kornisontursu_ Pamuk_esos alın valla 8 9 . Aya kadar işinizi görür ben almadım pişmanım yalışık ikiz gibi gezdik
barlasmom55 Pamuk_esos 3 aylık olmuş alma bence onun yerine kademeli yatan mama sandalyeleri var kiwi marka aldım yeni :) onu al bence 4.5 aydan sonra oturma isteği gelecek çünkü.. hiç durmaz.. ana kucağı olarak mamma var bende babybjörn muadili beğenmedi benim bebe 5.5 aylık :(