Pamuk_esos Kızım tam 3 aylık Ana kucağı almalı mıyım Ne zamandan sonra kullanılmıyor Ana kucağı artık
slngkts Pamuk_esos bebeğe bağlı benim kızım pek sakin degildi o yüzden ilk 3 ay durdu durmadı ama sakin bir bebekse şahsi fikrim 6. Aya kadar rahat durur ve baya rahat edersiniz.Profilime bakabilirsiniz satıyorm ben anakucagını 10 defa bindi binmedi🌸
Aynenkanka Pamuk_esos babybjörn tarzı olanlardan bahsediyorsun sanırım. Ben oğlum 8 aylık olana kadar kullandım valla çok memnundum sonra zaten kendisi durmak istemedi iyice hareketlenince
mervebegum Pamuk_esos Pamuk_esos benim elim kolumdu gerçekten bazı bebekler sevmiyor tabi orası ayrı ama kızım 8 aylık bu zamana kadar neredeyse her gün kullandık hafif kenarı sökülmeye başlamış bu sebeple korkup bırakmıyorum bıraksam durur yeter ki yanımda olsun yapışık ikizim ♡
lidyaaa Pamuk_esos benim kızım çok seviyor gündüz uykuları hep anakucağında. Tabi doğmadan önce elektrikli almıştık onu hiç sevmedi satıp babyjörn muadili aldık bunu çok sevdi hâlâ kullanıyoruz 7 aylık ve 1 yaşa kadar kullanırız diye düşünüyorum
Minnakordek İlk kızım 6 ay bindi elim kolum oldu sonrası da bindi de salıncak niyetine kırıldı yenisini aldım şimdi hamileyim diye umarım bu bebişim de sever çünkü rahatlık hele yemek vs yaparken ayağımla salliyordum
Prensimm Pamuk_esos kesinlikle şart bişey bebeği yanına götürdüğünde.mutfaga lazım.oluyor yemek yerken lazm oluyor en azından koyuyosun çocuk sana bakıyor biz misafirliğe bile giderken götürüyoruz
pozitifanne06 Pamuk_esos haftaya 5 aylık olucaz ilk 3 ay özellikle çok kullandık artık sadece biz yemek yerken kullanıyoruz
kimbumadam Pamuk_esos 1,5 aylıkken kullanmaya başkadık hemen al derim Ama tavsiyem sürekli üstünde olmasın Yani iş yaparken vs koy sadece onun harici tummy falan yerde geçirsin
Prensesin_Annesi_ Pamuk_esos Benim bebeğim cok durmadı kolik bir bebek kendisi bebekten bebeğe değişiyor sanırım kolik olup duranlarda var ama benim kızım asla durmadı 🤦🏼♀️
Pamuk_esos Prensesin_Annesi_ pusette fln sallıyorum duruyor puseti kullanıyoruz da ana kucağı niyetine baştan almak gerekirmiş durur sanırım gibime geliyor
Prensesin_Annesi_ Pamuk_esos Pusette duruyosa durur diye düşünüyorum benim kızım benek arabasında bile zor duruyo 😂🤦🏼♀️
mgmoms Biz sanırım 7. Aya kadar kullandık şimdi şetgodan satıyorum beni çok kurtartı bebeğe göre değişir elbette sallanma özelliği müziği vs çok işime yaradı Allah bulanlardan razı olsun diye çok dua ettim 😂
gulsumyeter2415 Pamuk_esos doğduğundan itibaren kullanılabiliyor doktorumuz bize öyle söylemişti ama ben 3 aylıkken başladık rahat oluyor 1 yaşında oğlum var hala ara ara kullaniyorum
elfnurs Pamuk_esos iki kiziminda vardı toplasan 1 ay anca kullandilar çocuktan çocuğa değişir tabi benimkiler kucak hastası
Pamuk_esos elfnurs benimkide sanırım kucak hastası çünkü pusetteyken ağlıyor kucağımda olunca duruyor pusete koyunca çığlık atıyor