aselbusraasel demeter38 ohhh miss gibi iyi yapmışsın valla canım yoksa kimsenin bizi düşündüğü yok hem fiziksel hemde psikolojik olarak kendini toparlarsın kafan rahat olur
demeter38 Pialvi Takıldığını bile anlamadım ben bı yandan abla ile sohbet ediyorduk. Sadece benim rahmin adetimin 2.gunu olmasına rağmen yukardaymis abla uğraştı ama zor olmadı yani sadece kendini rahat bırakmak gerekiyor