aselbusraasel
Ben dün spiral taktırdım şu an doğumdan 4 ay geçti. Bana kadın adetinin 2.gunu geleceksin ki rahmin aşağıda olsun dedi. Doğumdan sonra 40im çıkınca doktora gittiğimde 4.ay takmayı öneriyoruz 4 aya kadar adet olmazsan 4.ay adet sokturucu happ veriirz olunca takarız demişti. Ona gerek kalmadı bebeğim 2 aylıktı adet oldum ama 4.ayi bekledim öyle dedikleri için. Niye ,4.ay demişler onu da öğrendim spirali takarken rahme baskı yapiyorlarmis sezeryan dikişin zarar görmesin diye hani dikis toparlasin 4 aya kadar diye bekle dediler bana. Oh dün taktırdım kafam rahatladı, o bosluktada 3 aylık korunma iğnesi vuruldum ne olur ne olmaz diye