Lilysa tam da normal ☺️ O auu dediğiniz sesi çıkarması gerekiyor. Ona psikolojide babıldama evresi deniyor bazı bebekler agu bazıları da sessiz harfleri yanyana koyarak ses çıkarır. Sesli gülme de 5-6. aya kadar sadece ses taklidi şeklinde sonrasında bilinçli oluyor. Siz mutlu anlarınızda sesli gülerseniz o da sizi taklit edecektir muhtemelen. Dil gelişiminde de ne kadar bebekle konuşur, kitap okur, nesne gösterimi yaparsanız o kadar gelişir.