Benim kızım 3,5 aylık bugün ilk kahkahasını duydum, kulağının yan kısmına boynuna yakın yerden huylanıyormuş severken farkettim. Ham ham ham yaparım seni diye güldürmeye çalışırken güldü sesli şekilde 4 ayın içinde gülüyorlar sanırım 🥰🥰 mükemmel bir duygu çok garip geldi minicik bedenden kahkahasını ilk kez duymak 🥲❤❤