bikupakahvee
19Aylığız anne sütünü 1 ay önce bıraktık,öncesinde anne sütü verip 2 saatte bir uyanırdı,üstüne birde devam sütü içerdi aç olmadığından emindim ,neyse sabaha kadar 2saat kesin uyanırdı,doktorum anne sütünü kesinlikle bıramamı söyledi ve zar zor bıraktık,daha sonra gece devam sütü de vermiyoruz dedi,ilk zamanlar çok uyandı çünkü alışkanlık yapmıştı bende başının ucuna su ve ayran koydum her mana dediğinde Suyu ve ayranı gösterip hangisini istersin dedim zamanla alıştı gösterip içti,ardından uyandığında kendi alıp içip yatmaha başladı,(kendince kendi suyumu içip yerine koyup yatıyorum başarısını yakaladı)sonrası tabii gece beslenmesi bitti çok şükür şimdi 9da bir yatıyor sabah 7.30 uyanış bütün bunları 1haftada yaşadık çok zor oldu ama değermiş vicdan yapıp anne sütünden kesmek istememiştim ama iyi ki kesmişim yemek yemeleri bile değişti