bikupakahvee merhaba bende doktorum sayesinde kestim mecbur kaldım biraz kızım şuan 10 aylık 9. Ayında kestik erken doğduğu için kilo oranı çok iyi dedi 2 kilo doğmuştu şuan 8.900 olmuş ve doktorun dediğine göre gece o uyanıp mama istemediği sürece dokunmayın utandırmasın diyor uykuda hormon salgilaniyormus büyüme organı galiba gece içilen mama çok bı kilo vs yapmazmis ben çok üzülerek kestim ana yüreği acaba acikmiyormu ya açsa diye ama benim kızım mamayı hiç uyanmadan agzina biberon dediği an lıkır lıkır içiyor hiç uyanmadan bazen gece ben uyanıkken arada veriyorum oda belki açtır diye içiyor bitiryor hepsini kendinizi tütün vermeyin emiyormu bilmiyorum ama mamaysa keisn pek bişey yapmıyor gece mamasi ama sabahın köründe mecbur kalkıp mama veriyom