Benim bebeğim de 5 ay 20 günlük normalde her gün yapardı 4 gündür kakasını yapmıyor ama gazını çıkartıyor . Dün yarım çay kaşığı zeytinyağı verdim sütü ile karıştırıp , poposuna zeytinyağı sürdüm gaz damlası da kullanıyorum hala yapmadı. Sadece anne sütü alıyor ,bazen karnı davul gibi şiş oluyor o yüzden korkuyorum yoksa çocukta bir rahatsızlık yok gibi