biz Aptamil kullanıyorduk bebeğimde çok fazla gaz yaptı ve çok fazla kusuyordu burnundan bile geliyordu kusmuğu golden goat kullandım onda da kabız oldu kakasını yapana kadar ağlamaktan mahvoldu yavrum yaptığında da nokta nokta kanlar vardı kakasında mama araştırıyorum aynı şeyi yaşar diye korkuyorum ne kullanacağım bilemedim sma mı hipp mi karar veremiyorum hangisi daha iyi