sonnenchein bende yeni doğan kızıma başta evolvia aldım hem kakası çok yoğundu hem gazı çok oluyodu sonra hipp e geçtik biraz sulu bi mama gibi geldi ama kızımın kakası sanki anne sütü içmiş gibi geliyor çok, nadir veriyorum ama yinede memnunum aptal için de çok yoğun diyenler olmuştu. Henüz kullanmadım ama tercih eder miyim bilmem bence bebeğiniz doyuyordur ama 10 aylık olmuş zaten ek gıda da veriyosunuzdur endişelenmeyin doymuyor diye