esmanur433 55 le hamile kaldım 72 ile doğuma gittim doğumdan sonra 65 doğumdan 1 ay sonrada 60 kiloya düştüm hiç göbeğim yok ama basenlerim çok var ve çok rahatsız oluyorum 53 e düşmek istiyorum bende ama emzirdigim için mi bilmiyorum canım acayip tatlı çekiyor hatta sabah kahvaltımı akşam yemegimi bile tatliyla yiyorum o derece. Napicam bilmiyorum tatlisiz yapamiyorum her gün sutlac yapıyorum hergun 6 kase felan sutlac yiyorum her gün diyete giricem diyorum ama tatlıdan vazgeçemiyorum bir türlü