esmanur433 Bende aynı dertten muzdaribim maalesef. 80 kiloyla doğuma girdim. Hamilelik dönemimde 30 kilo aldım. 40 çıkana kadar ödem vs. 20 kilo kendiliğinden gitti sadece bol bol su içtim. 10 kilo fazlalığım kaldı o da göbekte. 4 ay oldu hala göbeğim duruyor. Hamileyken tatlı yiyemedim doğuma girene kadar bulantı çekenlerdendim, doğum yaptıktan sonra ise sürekli emzirdiğimden kan şekerim sık düşüyor ve şekeri kesemiyorum. 10 kiloda takıldım kaldım. Alt karın ve üst karın için egzersize başladım 1 haftadır 3 kilo daha gitti. Etrafımdaki insanlar emzirince kilo verdiler ben ise takıldım kaldım. Anlamadım neyin nesi bu.