nazalex kuzum ben sagarak veriyorum kızım beni emmedi cok zor oluyor bu sekilde bıle oyle bısey olursa nasıl devam edim sagmaya extra zora binecek benım ıcın süreklide mastıt oluyorum oda ayrı sıkıntı sagdım için kesilir dedı hemsıre bı sure sonra bende mastıt olursam olum gıttı yere kadar verım dedım sütü mü sagarak da olsa herseyi yiyorum o yuzden sımdı boyle bısey cıkarsa tabı Allah korusun ama içimde rahat kotu de dusunmuyorum ama diyorum azalır mı ya umma olursam oda mastıte cevırıyor bu sefer nasıl olcak düşün 😂😂Allah buyuk bakalım Bi daha kakasını yapmadı yapsa bakıcaktım gercı baska Belirtide yok tek basına kaka yeterli mi alerji ıcın