nazalex banada mukus olursa devam ederse sürekli gel dedi doktorumuz takıp edıcem işte kızım beni emmedi ıcın sagıp veriyorum oda zor oluyor yetısemedım yerde mama baslayım dedım mamayada alısmadı hıp bebelac aptamıl bunları denedim hıp bebelac kusuyordu aptamıl kabız sorunu olustu bende kestim mastıt de oluyorum sürekli dayanamıyordum artık sütü kesersem mamaya devam edim dedim oda olmadı