balli_cilek kaynamaya başlayınca altını kisiyorym 10-15 dk kaynatiyorym . Mayalanma sıcaklığına gelince de yoğurt mayası ile mayaliyorym bir gece kalınca sariyorym dışarda öyle duruyor. Sabahta üzerini açıyorum bir iki saatte öyle duruyor sonra dolaba aliyorym taş gibi oluyor mübarek 🤭😀