ZuzuVeDuru Prensess merhaba ben MR ve tomografi teknisyeniyim. Maalesef çocuğunuz kendisi duramıyorsa anestezi ile uyutuluyor. Hareketsiz olması gerekli o yüzden uyutulması gerekiyor.
Prensess ZuzuVeDuru tesekkurler cevabiniz icin acaba anestezinin bi zarari olur mu mecburen son care ona kaldik cunku
ZuzuVeDuru Herseyin bir riski vardır. MR gerekli ise o riski göze almanız gerekli. Ayrıca bebeğinizin MR çekimine giderken gribal bi enfeksiyonunun olmaması gerekli. Yoksa anestezinin riski artar. Ona dikkat etmenizi tavsiye ederim.
Prensess ZuzuVeDuru bi ara seyrek oksurugu balgam ve burun akintisi vardi gecti 2 hafta oldu geceli suan burun akintisi var gibi yani akmiyo ama grip degl bu sorun olurmu acaba