Prensess Merhabalar bebegime Mr cekilmesi gerekiyor acaba aranzda devlet veya ozel de mr cektiren oldu mu nasil cektirdiniz
Sezgin Prensess izmir de değil ama bebeğime mr çekildi bebeğinize ilaç verip uyutuyolar. Çok geçmiş olsun
ZuzuVeDuru Prensess merhaba ben MR ve tomografi teknisyeniyim. Maalesef çocuğunuz kendisi duramıyorsa anestezi ile uyutuluyor. Hareketsiz olması gerekli o yüzden uyutulması gerekiyor.
Prensess Sezgin tesekkur ederm sizede gecmis olsn devlette mi cekildi devlete cektirmek icin gittk ama popodan ilac verildi cok etkili bi ilac deglmis zaten mr a girerken uyandi tekrar
Sezgin Prensess sağolun.yok medicalparkta çekilmişti. Atarax ya da mamayla karışan acı bir ilaç oluyor. Biz mamaya katılanı istemiştik
Goksualya İzmirde tomografi çekildi ege üniversitesinde bizede popodan ilaç verdiler uyumadı daha sonra damardan ilaç vererek uyuttular
Prensess Goksualya tesekkurler cevabiniz icin ege uni cok uzak galiba ozel de anesteziyle uyutup cekiyolarms arastormadaym kimsede yazmiyor
Sezgin Prensess rabbim acil şifalar versin inşallah🙏 Bebeklere gelecek olan hastalıklar bize gelsin. Yakın zamanda izmir de orkide hanıma geleceğiz biz de çocuk nöroloğuna
Prensess Sezgin amin insaallah canm Allahm kimseyi evladyla sinamasn sizin ne rahatsizliginz var orkide hanima nicn gelceksnz
Sezgin Prensess benim kızımda dirençli epilepsi var. Aslında zaten şu anda tedavi görüyoruz ama bir de orkide hanıma gelmek istiyoruz
Sezgin Prensess 7 ay 28 günlük. Yok kendisi çocuk nöroloğu, nörolojik hastalıkların hepsine bakıyor diye biliyorum. Bi izmirde değiliz antalyadan geleceğiz o yüzden yanlış yönlendirmek istemem biz araştırmalarımız sonucunda bir görünelim dedik