Feyzosumunannesi AnneRumeysa Bence bebekten sıkıntı olmaz. Ağlatmayın benim kızım 1 buçuk yaşındaydı hep kucakladım dediğim gibi daha ağır şeylerden bahsediyorlar
Feyzosumunannesi AnneRumeysa Kulak asmayın böyle şeylere. Bende o psikolojiye bürünmüştüm ilk hafta 😁 sonra düzeliyor. İlk 3. Ayda sonra 6. Ayda kontrole gittim 1 sene dolunca gel dedi bide.
AnneRumeysa Feyzosumunannesi Bende ilk kontrol sonrası doktorum yılda 1 kontrol önerdi . Bide şey sorucam ilk kontrol de alttan mı karın dan mı bakıyorlar
Sevinctopcu Tombikdonerartikcokpahali bütün spiral çeşitlerini kullanmış biri olarak yazıyorum. Hormonlu çok iyi gelmişti bana düzene girdikten sonra hafif kanama ve lekelenme olarak bitiyor hiç agrı sızı olmuyor çok memnundum. Tek eksisi kilo aldırdı bana
AnneRumeysa Feyzosumunannesi bide benim doğum yaptım 3 ay geçti ilk adet oldum 1. Günü spiral takıldı hormonlu . Bugün 9. Gün kanama kesilmedi normal adet gibi devam ediyor siz de de böyle oldumu
Orenda_ Tombikdonerartikcokpahali Doktoruna bir sor bence bende 10 ay oldu takalı hiç lekelenme dahi yok olmuyorum 🤷🏻♀️ Vücut alışamadı heralde hâlâ