irem066 sürekli uyuyordu ve hep mızmızdı mama veriyordum fışkırtarak kusuyordu kucağımıza aldığım zaman kafası bi tarafa doğru gidiyordu ateşleniyordu uçuk burnunda bildiğiniz uçuk gibi çıkmıştı çocuk doktoruna götürmüştüm 2 tane krem verdi 1 ayda zor geçti sonra beynine sıçramış çokşükür ki erken farkedildi