Bebeğimin burnunda çıkmıştı uçuk çocuk doktoru bana götürüp krem yazdırmıştım daha 1 yaşında ateş yüksekti biz diş çıkartıyor o kaynaklı dedi havale tarzı birşey geçirdi tıp fakültesine gittik ambulansla orada tomografi çekildi hiçbirşey çıkmadı hafif bir enfeksiyon var dedi 1 tane antibiyotik yazdı doktor taburcu etti sonra eve geldik tekrar kustu tekrar çocuk doktoruna gittik yatış yapıldı 5 gün kaldık antibiyotik tedavisi devam etti ara ara dalma dudak oynaması gibi nöbet geçirdi çocuk doktorumuz tahlilleri temiz çıkmış dedi fakat en son o dudak oynamasından şüphelenip daha teşkilli hastaneye sevk verdi ambulansla geldik emar filan çekildi biraz bozuk çıktı şüpheli doktorlar belinden sıvı alınması gerekiyor dediler aldılar bu sabah sonuçlar çıktı uçuk virüsü beyine sıçramış tedavisi 3 hafta hastanede tedavi devam edecek tedavi bitiminde tekrar sıvıalınıcak belden emar çekilip ona göre yol izlenilicek ve bu hastalık sinsi imiş anlaşılmayabilirmiş doktor iyi farketmişsiniz dedi atak sürecinde hep antibiyotik tedavisi uygulandı dua bekliyorum sizden inşallah mübarek Ramazan ayı hürmetine 🤲