churchil Ramsamsam ben daha almadım ama takımlar çok hoşuma gidiyo. Etek giyen biri değilim modagulay sayfasında çok güzel takımlar var klasik yelekli pantolonlu. Onlardan almayı düşünüyorum
SiprayiL Ramsamsam Henüz kesin değil ama böyle bir şey aldım inşallah güzel gelir bi de ilk defa etekli kombin yapcam yakışırsa 😂
churchil Sevallll35 daha almadım 🥺 bu modagulay da var hem insta sayfası var hem de internet sitesi. Böyle bişey almayı düşünüyorum
efeninannesi4207 Ramsamsam Kararsızım aslında siyahlıya benzer aynısı var renkleri falan aynı modeli değişik ama Yeşil de hoşuma gitti bilmiyorum alırım belki ☺️
elfnurs Ramsamsam emzirdigim için elbiseyle rahat edemem diye düşündüm kiloyu saklasın diyede siyah bı takım almayı düşünüyorum
Dasaf MihrimahVeAnnesiii saten elbiseler 36-38 beden uyumlu tanesi 650 tl biri şehrimoda diğeri ahel tasarım ürünü Mor olan abiye ahel tasarımın 40 beden oda 550 tl
TalentedMom princees ben de bunun normal gömlek yakalısını aldım aynı renk bayramda giyerim belki hiç giymedim daha