mycutebaby ipeklihayat ilk 9 aya kadar mustela falan kullandım ama sonrw jhonson babynin mor olan bed time yazıyor galiba onu aldım ogün bugündür onu kullanıyorum ve çok memnunum ne konak yaptı ne alerji mis gibi
hilaal0 ipeklihayat siveno kullanıyorum çok memnunum doğal içerikli deterjan olarakta aynı markayı kullanıyorum
MomMarin zeyda1 bende onu kullanıyordum alerji doktorumuzun önerisi ile ama kızımın saçlarını inanılmaz dökülüyordu ve kupkuruydu değiştirdim şampuanı dökülmesi durdu ve ipek gibi oldu saçları
berreeda Oğlum 3,5 aylık bizde bu zamana kadar mustela kullandık. Ama son bir iki haftadır kafasının üst kısmında konak oldu. Şampuandan olabileceğini düşünmemiştim şimdi sizin yorumlarınız dikkatimş çekti. Bitmek üzereydi ne alsam bilemedim arkadaşlar
Raziye_murat007 ipeklihayat merhaba dalin marka egzama yapiyormus ebemiz oyle soyledi. Kizimda da sebamed kullandim oglumda da kullaniyorum cok memnunum
zeyda1 MomMarin siveno kullanıyordum normalde bununla daha 4-5 kez banyo yaptırdım öyle bir şey görmedim ama artık takip ediyim bende
kader03 ipeklihayat mustela kesinlikle tavsiye ederim diğerleri hep kimyasal ve kozmetik ürünü Dr dedi bizde dalin büyük sıkıntı oldu mustela en güzeli
parpaaliii ipeklihayat Hipp markasının şampuanını kullandım kızıma dalin unibaby ve johnsons baby alerji yapmıştın. Hipp markasından çok memnun kaldım kokusuda harika temiz içerikli . Kızım 5 yaşında hala onu kullanıyorum
XxDygu Sssdt yanında vücut losyonu da çok iyi oluyor sıcak veya soğuk havalarda bebeğimin cildine iyi geliyor
16122022 ipeklihayat canım ben ikizlerim için doğal temiz içerikli olan homm bitkisel ailesinin bebek şampuanıni kullanıyorum çok da memnunum çok hoş bir de kokusu var
mbarlas ipeklihayat bebeğim 5,5 aylık mustela kullanıyorum ilk başlarda benim bebeğimde de çok konak oldu saçlarında kıl fırça ile taramadan oluyor dedi bebek hemşiresi kıl fırça ile taramayı bıraktım konakları gitti deneyebilirsiniz
dreamila TalentedMom bebekken kullandım ıyıydı şimdi rosman marka baby dream kullanıyorum gayet güzel
TalentedMom dreamila ben de bebekken onu kullandım hiç sıkıntı yaşamadım fiyatı da uygundu şuan 4 yaşında Dalin kullanıyoruz