KLORAK Themom_ burada zorunlu eğitim zaten 3 yaşta başlıyor ama öncesinde zaten çocuk yapmasam da vericem günde 1 saat çünkü dil gelişimi için de çok önemli ve çoook güzel ilgileniyorlar
1sirinannesi KLORAK Benim kızımda uysal canım, sadece yemek yemez 2 buçuk yaşında, sanırım şuan hamileyim testim pozitif çikti, doğan’a kadar kızım büyümüş olur ve akıllı olacağını düşünüyorum. Kendimden örnek vererek diyorum canım.