Minnakordek kendime güvendiğim noktayı açıklamak istiyorum öncelikle;
Ben yurt dışında yaşıyorum ve kimsem yok destekçi açıkçası desteğe de ihtiyacım olmadı.
Evi çekip çeviriyorum, restoranımız var orayı çekip çeviriyorum (mutfak temizlik, yemek vs.) ve dükkanda kızıma bakıyorum. Dükkan benim üzerime eşim aşçı ondan öğrendim her şeyi zaten. Neyse işte çocuğa da tek başıma bakıyorum bu koşuşturmada. (Eşim elinden geleni yapıyor o ayrı) kızım uyusal ama duygusal da aynı zamanda beni hiç yormadı Allah razı olsun.
Şimdi 2. Yi yaparsam devlet bana maaş bağlıcak ve o parayla evimizim kirasını rahatlıkla öderiz eşim de eleman alır diye düşündüm (bebeğim 1 yaşına gelene kadar maaş devam edecek) şimdi ben bu koşustırmada bebeğime çok güzel bakabiliyorum. 7-8 aydır restoranımız var ve bebeğim 11 aylık daha minicikken başladık.
Gelişim olarak - yürüyebiliyor, konuşabiliyor, ekran yok, kendi kendine yemek yiyebiliyor (sıvı olmadığı sürece) yani övünmüyorum bacım ama güzel baktım çocuğuma. Para kazanıcam diye onu madur etmedim.
Velhasıl çalışan anne olduğum için özel ve ücretsiz kreş hakkım var 1 yaşından itibaren ama vermedim tabi ki önce bana kendini güzel ifade etmesini bekliyorum. Herneyse 2 yaşında kardeşi olsa günde 2-3 saat kreşe gitse ben bu dükkan koşuşturmasında bile bunları yapabiliyorsam evde de yapabilirim gibi