tpbm1710 bizde 5 aylıkken iki aşıyı birden olduk. Hiç ateş olmadı. Sadece biraz huysuzlandı. Bende ateşten çok korkuyordum. Hatta sağlık ocağındaki ebeyi doktorumuzu baya darlandım. Bana dedikleri ya aynı gün ya da 21 gün ara ile olması gerekiyor dediler. Şöyle bir konuşma daha geçti aramızda iki aşı birbirini dengeler tek olursa ağır gelebilir gibi bi konuşma yaptılar hem sağlık ocağı hem de doktorumuz. Calpol verip gitme bence çünkü onu da sormuştum 🫠 iyi olmaz daha sonra ani ateşlenme yasaya bilirsin denmişti. Bizde en yüksek ateş 37.5 oldu. İnşallah sizinde kolay geçer.