tpbm1710 5. Ayda bexsero yaptırdık ağır bir aşıymış. aşırı ateş yaptı korktuğum için nimenrixle birlikte yaptırmadım. doktorumla da görüştüm o şekilde karar verdik. 7. Ayda yapılan İkinci doz bexseroda çok hafif ateş oldu şükür 🙏 kızım şuan 8 aylık yarın nimenrix ilk dozu yaptıracağız. Ateş yapmazsa 13. Ayda bexsero ve nimenrixi birlikte yaptırabilirim. Ateş yaparsa ara vererek yaptırırım yine. Yani 5,7 ve 13. Ayda bexsero; 8 ve 13 ya da 14. Ayda nimenrix şeklinde yaptıracağım.