alya3 deli yatiyorlar ya😋
2 yasinda ve hareketinde hicbir gerileme yok,
Uyanmadigi surece ne sekle girerse girsin ellesmiyorum😆 gidip gelip manyak hallerini cekiyorum🥰 park yatakta yatiyor, suratini fileye gömdügü cok oluyor, okadar hareketli ki, yatak kullanmaktan korkuyorum.
Bi ara montessori yatak alsak diye dusundim ama, bu hareketlilikle guvenli olmayacak😅