berrakmutlu Arkadaşlar yenidoğan dönemi normal dediniz, ilk 3 ay normal dediniz. 4. Aya girdik biz hala memede uyuyup memede uyanıyoruz. Gündüz desen uyku yok. Kollarımda iz çıktı omuzlarım çöktü koltukla bütünleştik ne zaman normale döneceğiz😅
MadamMommy berrakmutlu 🙂bacım 8. Aydan bildiriyorum kucaktan inmek istemiyor ama kucakta da rahat durmuyor,bacağıma,koluma nereye baksa yapışıyor.Canlari Sağ olsun da sen aya falan bakma bu taraflara da gelme 😂
Mminigimm berrakmutlu 22 aylıktan bildiriyorum kucak kucağa koyun koyuna uyuyoruz uyanıyoruz belimin ağrısının geçtiği günleri söylesem daha az sürer 😁 kucağımda uyurken yazıyorum bunu 5 dk önce olsa mesela yazamazdım neden çünkü anneeeeğğğğ diye beynimi yiyordu 😁
omdoga Bizde 9 gün sonra falan 3 ay bitecek aynı kucaktan inince bas bas bağırıyor bende artık oyuncakla müzikle bi şekilde oyalıyorum. Beni görmeyince yine aynı şekilde ağlama modu kimse de durmuyor kolay kolay ve dikkat ediyorum çevremde forumda her yerde böyle güvenli bağlanma anneden oluyor diyorlar ya bazen şey diyorum çağ değişti ortam bile o kadar kötü ki bebeklerin de hissiyatı aşırı güçlü belki de bu dünya da ki güvensizlik duygusundan böyleler çünkü daha hiç rahatça ayrılanı duymadım normal mi acaba
HicisleriBakani berrakmutlu sana kötü görünen ama aslında çok güzel olan bir haber vereyim. 3 yasa kadar böyle gezeceksiniz ama tadını çıkar bir daha asla aynı günler yaşanmayacak o her gün büyüyecek ve bir gün kendisi inecek o kucaktan daha sonra da çok istesen de sığmayacak. Simdi cok yorgun olabilirsin. Hatta bıkkınlık bile hissedebilirsin ama sarıl öp kokla bol bol her istediğinde al kucağına ki bilsin orası onun güvenli limanı ☺️
berrakmutlu HicisleriBakani şaka bir yana çok şükür çok mutluyum tabii ki Allah isteyen herkese nasip etsin🥰
vildanzeynep berrakmutlu Merhaba Benimde 4 aylık gündüz bebek arabasına bindirip çıkarıyıeım temiz hava çok iyi geliyor uyuyor denemenizi tavsiye ederim
mmellissa vildanzeynep dışarda cok guzel uyuyorlarda kız biizim amacımız evde uyusunlarda bizde az dinlenelim mecalimiZ kalmadı artık😂😂
Baloglum93 berrakmutlu 13. Aydan yazıyorum hala yapışık geziyoruzoturuyorum üstüme tutup ayağa kalkıyor bulaşık yıkıyorum emekleyip geliyo bacaklarımdan tutunuyo 😂😂😂