Bizim de dalmalar ve sıçramaları oluyordu ben videoya çektim ama doktor pek epilepsi nöbetine benzetemedim dedi ama aklımızda soru işareti kalmasın dedi eeg istedi eeg de çok şükür temiz çıktı ama benim aklımda hala var eeg temiz çıkıpta epilepsi teşhisi alan var mıdır acaba