princees biz çocuk nörolojisine gittik eeg çekildik muayeneler olduk çok şükür epilepsi çıkmadı. Göz dalması olmadan önce 4 gün hastanede yatmıştık o süreçte kan alma damar yolu açma işlemlerinde çok korkup katılarak ağladığı için kısa süreli tepkiler olduğu sonucuna varıldı en sonunda. Göz dalması olduğunda bebeğiniz dönüp kalıyor mu yoksa hareket etmeye devam ediyor mu? Ya da sesinize tepki veriyor mu?