unalll yirmiikikasim23 hayıe 2 de ben biberonla veriyorum kalkmıyor. Kalkarsa tekrar uyuması 4ümbuluyor uykusu açılmasın diye süt sağıp veriyorum ben
Milo Milo vallah canım iki kızımıda öyle yaptım bir sorun yaşamadım çok s7jür kontrol yaptırıyorum. Saglıkları yerinde
Maka_Paka Papatya-eylul88 Gece uykusuna geçmeden takıyorum 7 buçuk gibi. sabah 8 de çıkarıyorum kaka yapmadığı sürece.