Papatya-eylul88 kaka yapmadığı sürece değiştirmenize gerek yok , benim oğlum gece sürekli kalkıp emip uyuyor , o kadar emmesine rağmen değiştirmiyorum altını çünkü uykusu kaçar , pişik de olmuyor. Gün içinde Molfix kullanıyorum ama gece sürekli emdiği için Prima premium care bağlıyorum. Bezin 12 saate kadar kaldığı oldu ve hiç sorun yaşamadık. Gece bağlayacağınız bezin emiciliği kuvvetli olmalı ona dikkat edin ki bebişi rahatsız etmesin taşma vs olmasın.