Benimde göğüs ucum olmasına rağmen oğlum memeyi tutamayınca özel hastane hemen silikona yönlendirdi öyle alıştı. Çok uğraştım bıraktırmak için hemen ağlıyordu. Özellikle geceleri önce silikonla emzirip ardından çıplak memeyi verin pes etmeyin. Ben sürekli denedim 3. Ayda bıraktı. Silikonu bırakınca sütte artıyor. Silikonla emzirmek çok zor onu temiz tutması ayrı alttan sütler akıyor eziyet resmen. Emzirme danışmanı da pompayla çektirin ucu iyice çıksın buz sürüp öyle verin demişti aklınızda olsun