Ayy bizde de durum aynı 9.5 aylık olduk 3 hafta önce ilk diş çıktı 2 haftadır ciddi iştahsızlık yaşıyoruz doktorada gittik tüm değerler normal ek bişe vermedi oyüzden geçici dedi ama sanki hiç öyle değil anne sütü ve çok az mamayla gün geçiriyoruz 250 gr kiloda verdik elimden bişe gelmiyor çok üzülüyorum