Benim gibi anneler var mıymış ya. Benim oğlumda 9 aylık yemiyor arkadaş yemiyor. Az çok yerdi sevdiği bazı şeyler olurdu şimdi hiç yemiyor. Dişi çıktı ama çıktı yani süreç devam eder mi ki ne zaman bitecek. Sadece anne sütü alıyor. O da nereye kadar tüm gün yetmez diyorum. Kilo verecek diye üzülüyorum. Varsa çaresi olan bende dinlerim