eraysen çokk cokk illaki arkadaslari falan aoruyor. Annesine de soruyordu kucukken anne benim gozum niye boyle diye(gozunun biri kayıyor görmesi az oldugu icin). Annesi de ona senin nazar boncugun bu annecim dogdugundan sen herkesten farkli dogdun cok guzsl oldgun icin boyle gibi seyler soyleyebiliyo anca. 1 aylikken farketmistik. Cok agladik o zamanlar cocuga baktikca insan cok uzuluyo ama buyudukce onlarda farkina variyo ve alisiyosun yapacak bisey yok. Daha beterinden korusun rabbim insallah tedavisi olur