Musmutlumu Göz doktorundan çıktık Duane sendromu tanısı konuldu biz normal şaşılık geçer diye düşünüyorduk kendimi zor tutuyorum ağlamamak için başına gelen var mı tedavisi yokmuş
Musmutlumu Kubraaybars teşekkür ederim bi gözü hareketsiz yani biz diğer gözü kayıyor sanıyorduk ama meğer öbür gözünü kaydıramıyormuş
Musmutlumu belinayyyyyy ölçüm için bekliyoruz ben de dua ediyorum tek görsün de ağlıcam ağlayamıyor genetik değilmiş doğuştan gelen bişiymiş yani böyle doğmuş kabul etçeksiniz filan dedi
Musmutlumu es8326 ❤️evet kendi doktorumuz da aynısını dedi başka bir görüş alın diye götürcem inşallah
idareedemem Musmutlumu Geçmiş olsun canım şu mübarek Ramazan ayında Rabbim evladınıza şafi adiyla şifa versin farklı farklı doktorlara gidin illa vardır bir çözümü
dugme Çok geçmiş olsun canım ama.bence başka doktorada götür tıp çok ilerledi artık inşallah bir caresi bulunur veya vardır
Azram3523 Hiç duymadım Allahım şu mübarek günler yüzü suyu hürmetine şifa versin rabbim kimseyi evladıyla sınamasın