Marianne Kkc38 belki ilaç yazar, beslenme tarzınızı değiştirir, testesteron seviyesini indirmek için tedavi uygular. Bu kozmetik problem değil ki, kökü endokrinolojik sorun. Hormonlarınız yerine gelince kıl zaten çıkmaz.
buketadenatalay Kkc38 hormonal olabilir mi? Lazer sonrası hormonlar belkide bi şekil oldu 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🥺🥺
2735 Kkc38 anladım cnm bı an önce düzelir inşallah. Benim yüzüm de var yani kıl bitsin istiyorum bı an önce ama permatikle aldi biraz korktum çoğalır diye ama yok dedi bana cogalmaz dedi.
sezer2022 Kkc38 iyide tüy olmayan yere atış yapılmaz, yani niye çenenize lazer yaptılar ölü kökler canlanmış
Ayserose Merhaba ben güzellik uzmanıyım salonumda bende lazer yapıyordum yüz bölgesinde tüy olmayan yerlere atış asla yapmazdım çünkü çoğalıyor. Yüz zaten en zor en geç biten bölge hatta bitmiyor bile müşterim yüz için istese bile yapmayalım diyordum eğer erkek kılı şeklinde ise atış yapılır. Tavsiyem düzgün bir cihazı olan buz lazer yapan bir yer bulun en azından azalır sonrada iğneli düşünün
Gamzeemre Ayserose merhaba Soprano titanyum kullandınız mı hiç 15 etki ediyor mu yoksa beni tutmak için mi yapıyorlar acı eşiğim düşük işe yarar size 15 olur falan diyorlar bir de saç çizgisi oluşturup atış yaptık kötü mü ettim
Sedas00 Bazı cihazlar sarı tüyleri siyahlastırıyo bende öyle olmuştu çoğaldı tekrar başladım doğumdan sonra lazere baya döküldü 3. Seansım
Uykusuz-annee Kkc38 kuaföre git ağda ile aldır canım bir süre sonra azalır nadir çıkar agdadan sonra karınca yağı sür azalması için
Gamzeemre AegeansMom 15 etki ediyor mu acı eşiğim düşük 15 yapıyorlar etkisiz mi yoksa bilginiz var mı