Kkc38 8 seans gittim tüm vücut ama bir gram dökülme olmadı üstüne üstlük çenemin altında sakal gibi çıktı aylardır ne dökülüyor ne bişey çok kötü duruyor kuaför e sordum dökülür dediler ama iyice çoğaldı ustura falan kullansam acaba azalır mı nasıl geçer ne yapacam ben yaa tam çekemedim ama anca böyle
AegeansMom Kkc38 yüzde bazen böyle ters etki yapabiliyor malesef. Cihazın adını biliyor musunuz? Soprano titanyum lazer yaptırın ince tüyleri bile görüyor
sezer2022 Kkc38 iyide tüy olmayan yere atış yapılmaz, yani niye çenenize lazer yaptılar ölü kökler canlanmış
Kkc38 GemlikZeytini dedim hicbisey yapmıyorlar sürekli salliyorlar beni kendileri de biliyor hatalarını
Gamzeemre AegeansMom 15 etki ediyor mu acı eşiğim düşük 15 yapıyorlar etkisiz mi yoksa bilginiz var mı
Eminenisaninannesi Arkadaşım lazere gitmedi ama onunda böyle bazı yerlerinde tuylenmeler olmuştu. Doktora gitti hormonlariyla alakaliymis sende bir baktır istersen
Marianne Kkc38 endokrinoloji doktora gidin, hormonsal bozukluk yaşıyorsunuz. Erkek tipi kıllanmadır bu.
Marianne Kkc38 belki ilaç yazar, beslenme tarzınızı değiştirir, testesteron seviyesini indirmek için tedavi uygular. Bu kozmetik problem değil ki, kökü endokrinolojik sorun. Hormonlarınız yerine gelince kıl zaten çıkmaz.
2735 Kkc38 bende 2 gün önce lazer epilasyon başladım hiç bir bilgim yok ilk önce permetikle aldı yüzümü sonra lazer yaptı sizinde boylemiydi ? Bilgim yok biraz bilgilendirirseniz sevinirim. 3 haftada bı gel dedi
Kkc38 2735 ben aslında yüzümde uygulatmayacaktim çünkü bu kadar hiç yoktu ama yine de başlamışken hepsi olsun dedik sonuç bu oldu hicbisey uygulamadi uygulama öncesi direk uyguladı cihaza yüze hatta permatik daha çok çıkartıyor diye duydum ayda bir kere Venüs üç bıçaklı aşağıdan yukarıya doğru tüm vücudu tek tüy bile kalmaksızın seanstan bir gün önce yapın gelin dediler batık olduğu zaman yada gözden kaçan tüyleri yapmıyor lardi randevumu bu yüzden kaç sefer iptal ettiler o kadar ugrasmama rağmen her güzellik merkezi her lazer farklıdır ama bende hormon bozukluğu davar bence biraz da ondan dökülme olmadı keşke tedavi görüp gitseydim lazere buda bana tecrübe oldu aslında
2735 Kkc38 anladım cnm bı an önce düzelir inşallah. Benim yüzüm de var yani kıl bitsin istiyorum bı an önce ama permatikle aldi biraz korktum çoğalır diye ama yok dedi bana cogalmaz dedi.