asel368_ İyi akşamlar hanımlar 2 aylık bebeğime sütüm yetmediği için mama desteğine başladık bu sefer de beni emmiyor biberon istiyor ki öncesinde de beni ara sıra emmek istemiyordu napicagimi bilmiyorum bir fikri olan var mi
aven asel368_ aynisini yasadik kesinlikle biberon hayatindan cikarman gerekiyor bebegin cok kucuk hemen doner memeye kendine sütüne güven.Gece uykusunda biberon kullan uyanmiyorsa bebisin gunduz kasik biberona gecebilirsin ben 40 gunu dolmadan kasik biberon vermistim icebiliyorlar ☺️🌸
mrvyhya asel368_ 7 aylık olacak 2 aydır uğraşıyorum bnce sütünü daha çok cogalt her fırsatta emzirmye çalış ayakda gezerek oynatarak bn bı emzik bı meme veriyorum ama pek faydası olmadı sütüm çok olursa istiyor doktorlarda pes etme diyorlar
nursankilicoglu asel368_ klasik biberon yerine kasik biberon verin meme ucu sıkıntısı yaşadık ilk 15 gün hem meme hem mama ilerledik ama biberonla vermedim yavaş yavaş ağrılarım azaldıkça mamayo tamamen biraktim 3 aylık olduk şükür sadece emziriyorum ama en baştan biberon verseydim hiç tutmiycakti
devrim_gnl asel368_ bizde iki aylığız meme mama şeklinde besleniyordh atak haftasında meme reddi yaşadık göğsüm mastit oldu 10 gün boyunca emmedi, şimdi emiyo süt yok, en azından sütü sağıp kaşıkla vs verin bı dönem sürekli enzirmk şart bnm kızın çok ağlıyor du
asel368_ aven bende istemeye istemeye mamaya başladım 2. Ayında sadece 400 gram almis bebeğim çok üzüldüm oysaki çok uğraştım sütüm artsın diye ama ne yaptıysam olmadı bebek beni bırakacak diye ödüm kopuyor gündüz kendi sütümü sadece versem gece mama versem yine reddetmez dimi beni peki kaşıkla nasil verdiniz zor olmadı mi
aven asel368_ canim bende de aynisi oldu doktorum cok kizdi ver mamayi inatlasma diye hic mama taraftari degildim fakat bebegim toparlanana kadar verdim once mutlaka emmese bile cekmese bile her kosulda meme verdim sonra mama verdim ilk bir kac gun zor oluyor ama hemen alisir kaşık biberon cok kolaylatirdi isimi birde yine kaslarinin guclenmesi icin emzik verdim doktorum onerdi hic istemiyordum emzik vermek ama annelik boyle birsey yapmam dedigim butun her seyi yapar oldum neseki cok yok arasi emzikle.Kaşik biberonu mutlaka dene once meme ver sonra mamasini ver mutlaka birde sakin mamayi fazla verme cc olarak karni doyarsa memeyi hic almaz
aven asel368_ gece de emzir uykuda olunca cekebildigi kadar ceksin sonra biberonla mama vericeksin gece uykudayken yada uykuluyken kasikla veremezsin.Benim ki 4,5 aylik uzun zamandir biberonunu gormedi mesela 😌
aven asel368_ benimkinin meme reddi cok uzun surmedi ama ayni yontemle yakin bir arkadasim 7 aylik oglunu 3 ay sonunda dondurdu memeye.Bebegin kucuk olmasi daha iyi
aven aven asel368_ bu arada da sutunu artirmaya calis stres yapma beslenmene özen goster bebek emmeye basladikca memeye uyari verdikce sutun inecek emin ol
mrvyhya asel368_ cümlemizin Allah yardımcısı olsun bn 2 aylioken fln olduğunda geri çevirmiştir memeye ayakda gezidirirk emzirdim alışmıştı 2 ay fln ayakda emdi sonra bıraktı kendi sizde denerseniz başka yöntemler küçük ya dönebilir memeye
asel368_ aven aven kaşık biberonu ilk kez duyuyorum hemen onu alicam o daha mantıklı iyiki söylediniz bana bende CC olarak olması gerekenin yarısını ve günde üç kez veriorum çok iştahla içiyor inşallah beni de öyle emer önerilerinizi dikkate alicam çok teşekkürler
devrim_gnl asel368_ öyle, az önce göğsüm kanadı resmen, damla damla kan geliyordu, süt vsrkdn emmedi simdi yok emmek istiyo bi bsktim kan damliyo. Bu mübarek günlerde Allh bebeklerimizin de riskini versin inşallah
Eymeneffem asel368_ bebeğim 6 aylık lansinoh biberon kullandik hep basindan beri mama reddi yasamadik aksine memeye daha düşkün ama yetmiyor benim sütüm tek göğüs ilerliyoruz o yüzden biberon farki da oluyor yavaş akışlı olduğun da memeyi daha cok istediğini düşünüyorum