sekerportakali9 ya ben kızımla evde günlük yaşam hayali kuruyordum, hâlim o kadar kötüydü diyim yani 😅 normal bir şekilde uyanmak kahvaltı etmek evde o oynarken günlük rutin bir yaşam hayal ediyordum :') çok şükür zaman geçtikçe oldu🥲 hâlâ zor geçen günler oluyor, uykusuz geçen geceler oluyor ama ben ennnn çok yenidoğan döneminde zorlandım ilk dört-beş ay bana çok zor geldi